Close Up Literair theater

Close Up Literair theater is een stichting die zich richt op de realisatie van theaterproducties van oorspronkelijk Nederlandstalige toneelteksten.

Close Up wil inzoomen. Dicht op de huid, theatraal stem en gezicht geven aan mensen en gebeurtenissen die dit niet, nauwelijks of al veel hebben. Dit geldt zowel voor datgene dat theatraal verbeeld wordt, als voor diegenen die dit verbeelden:vakschrijvers, podium- en beeldende kunstenaars die zich willen ontwikkelen en professionaliseren.

Close Up brengt bij voorkeur mensen in een los-vast verband samen die uiteenlopende kunstvormen beoefenen en die met elkaar die ene productie willen neerzetten.

De theaterproducties zijn bestemd voor mensen van 10 tot 100 jaar.

Close Up stelt zich in het algemeen ten doel de belangstelling voor theater te bevorderen en daarmee een bijdrage te leveren aan het culturele klimaat van de stad. In het bijzonder wil zij het publiek verbazen door opmerkelijke voorstellingen neer te zetten die er toe doen.

Home | Stichting Close Up | Producties | CV Ans de Mol |Contact